vineri, 24 septembrie 2010

Ajduahsjhavgsa weekend ~

Dupa cum ati vazut in postul de mai sus, am probleme cu gatul. Si, pe langa asta, acum sunt racita. M-a pus pe mine naiba sa fac dus aseara si sa ma uit la framiu *cu parul neuscat* cum joaca F1 2010. E VINA LUI!

Si mi-am facut curat in camera, ceea ce e o minune...Si am gasit un leu pe jos azi o.o Yeha, I'm kinda lucky. Next target: 100 lei OHOHOHOH... SI TREBUIE SA DESENEZZZ. Aveam o idee foarte buna, dar mi-a zburat din cap. Ce sa-i faci la birdplane-urile astea, zboara cand vor u.u ORICUM, ma duc sa vad daca am ceva dulce prin casa...

*after 1 minute*

Framiu le-a mancat pe toate :| Well, sa nu aveti frati... sau sa aveti...MA ROG, CUM VRETI!

Revenind, a trecut a 2 a saptamana de scoala si e weekend \o/ Oh, ce bucurie! Acum, pot sa dorm pana la 12 fara sa fiu trezita de "NO, Thank You" *lol, acum mi-am dat seama cat de mult merge melodia cu starea mea de dimineata xD* OH SI SI SI... am uitat :|

Ajgsagsjagsafradhajsha VREAU CEVA DULCE!!one!!11!!!eleven!!!

2 comentarii:

  1. YURA ESTE UN GENIU.
    [simteam nevoia sa spun asta ahhh]

    Si Doamne, ce tarziu las comm-ul asta =)) Like, nu mai e weekend dododoh. ANYWAY.. CITEZ :

    " SI TREBUIE SA DESENEZZZ " - DO EET. Wanna see <333!

    CYAA~! Good luckie la teme

    RăspundețiȘtergere
  2. *Good luckie la teme [pentru ca stiu ca ti le faci acum :))]
    .. blogspot mi-a taiat comentariul. fucktards :\

    RăspundețiȘtergere

Nu aveau ce face si au spus~: