joi, 23 septembrie 2010

MY FUCKING NECK

Deci, azi dimineata imi suna alarma, o inchid frumos, ma ridic si, dintr-o data, imi pocneste gatul. Okeeey, weird, ma ridic incet si FOR THE LOVE OF LEIKA DE CE DRACU' MA DOARE GATUL? Nu puteam sa-l misc fiindca efectiv durea ca dracu'. Incerc sa ma duc la baie, cum fac deobicei cand ma trezesc, dar nu mai puteam de durere. Simteam de parca tocmai imi rupsesem mana. Ii spun lui mama si-mi spune azi sa raman acasa si sa nu merg la scoala. Sincer, vroiam sa fiu fericita, DRA NU PUTEAM FIINDCA MA DUREA GATUL.
Mi-am zis sa ma culc. Binee~ Ma bag in pat, ma pun pe o parte si...5 mii de cutite imi intra in gat. OK AM INTELES NU DORM PE PARTEA AIA. Ma intorc oe cealalta parte, dar figaro, ca tot ma doare.Asta inseamna ca trebuie sa dorm cu fata in sus, ca mortii. Oh da, ce bucurie.
Pana la urma adorm si ma trezesc dupa 2 ore aka la 9. Imi deschid televizorul si incerc sa ma ridic, dar nu... Trebuie sa ma doara. Gasesc eu o pozitie mai comoda *not kinky stuff, mkay?* si ma uit la televizor timp de inca vreo 3 ore. Macar am profitat de faptul ca nu ma pot misca si l-am pus pe framiu sa-mi faca un sandwich. Oooh da.
Framiu pleaca in oras si raman singura. Du-te la televizorul din sufragerie. Nu ma mai durea asa tare, dar tot cu capul intr-o parte trebuia sa stau. Am stat acolo pana a venit Ari sa-mi aduca temele. Am vorbit cu ea si mi-a zis ce s-a intamplat pe la scoala si radea de mine ca nu puteam intoarce capul. A plecat si ea, si eu am ramas singura din nou~ Asa ca m-am dus sa desenezzz cu tableta mea ultra-mega-mirifica si frumoasa <3
Oricum, acum mi-a trecut! Bine, nu de tot, dar mi-e mai bine ^^~ Dar am fost nervoasa...FOARTE nervoasa <3 So chuu~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu aveau ce face si au spus~: